Plötsligt händer det

Tävling om tre dagar, var på onsdagsträningen för att gå igenom lite av momenten.

Ställandet står på tur. Lycke ställs och jag fortsätter framåt, rätt vad det är kommer hon farandes förbi mig bakom min rygg och tar lydnadshindret som är inställt på högsta höjden. Jag kan inte annat än att titta förvånat på henne och då vänder hon på en femöring och häver sig över hindret igen åt andra hållet. Vad gör man i sådana lägen?

Det kan gå hur som helst på lördag. Tur att hon är så fruktansvärt söt och att hon tycker att lydnaden är så inspirerande:)

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag älskar din positiva attityd gentemot din hund!!! Jag ska försöka inspireras och tänka att "han är ju så söt när han kutar av lydnadsplanen för att hitta något roligare att göra" ;)

2011-10-27 @ 13:46:39
URL: http://livetmedtexas.wordpress.com/
Postat av: Hanna

Jag skulle nog ha börjat skratta åt mina hundar om dom gjort så. Gör jag för det mesta när dom hittar på tokerier! :D



Lycka till på tävlingen!

2011-10-27 @ 20:09:33
URL: http://athela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0