UHU-träning

Den här veckan har det varit fullt upp och det lär det fortsätta med. Sen i söndags har jag varit på BK varje dag på grund av egen träning, hjälpinstruktör, kurs, medlemsmöte och idag för att jag ska hålla i Uppsala Hundungdoms torsdagsträning. Mitt tema kommer vara stadga och jag planerar att vi främst ska hålla på med frisignal, omvänt lockande och störningar. Jag tycker att det känns jättekul och hoppas att det kommer några som vill träna. Uppslutningen på UHU:s medlemsmöte igår var inte så bra och jag förstår inte vart våra drygt 160 medlemmar håller hus.

Dags att tina fram!:)

Kommentarer
Postat av: Sara

Ja, den känns faktiskt som en perfekt motivationshöjare! Skönt också att det går mot ljusare och varmare väder, bara det blir man peppad av.

Känns ju dumt att ta plats för att fila på detaljer när någon annan har problem med utfall men det är klart, jag har ju också betalat. Får be om mer hjälp nästa gång!

2011-04-01 @ 11:40:44
URL: http://livetmedtexas.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0