Nyförvärv

Igår hämtade svärfamiljen Lyra (Milvest Desmona) och så här söt är hon!



Ännu en wheaten utöver min Lycke, familjens Dilba, mosters Nelson, Minnas Mira med flera mer avlägset bekanta. Hur kan det komma sig?:D Synd att det är så långt hem så att vi inte hinner se lilla Lyra förrän till påsk men hon lär nog vara rätt söt då också. I sommar hinner vi nog lära känna henne ordentligt och förhoppningsvis blir hon och Lycke bästisar. Lycka till med Lyra!

En annan "jag känner" är sugen på nåt sånt här, en egen kompis. Inget jag skulle välja själv i första hand men så länge mitt intresse delas, jag slipper ansvar och bara får njuta och göra de roliga sakerna så ska jag väl inte klaga.. Vi får se hur, om och när det blir med den saken.


(bild från kennel Isabulls)

Kommentarer
Postat av: Sara

Kanske är det för att jag själv inte har annat i huvudet men om jag tolkar det rätt så menar du att du faktiskt lyckats få din pojkvän att SJÄLV intressera sig för en ras?! Om så är fallet, snälla hör av dig med en manual för hur du gick tillväga ;)

2011-02-28 @ 15:51:27
URL: http://livetmedtexas.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0