Ladda

26e-28e augusti ska vi på SHU:s lydnadsläger i Eskilstuna. Fanny Gott var klar som instruktör redan när jag anmälde mig och hennes blogg och artiklar är ständiga favoriter och inspirationskällor.

Nu har jag även sett att instruktören som tidigare stod som vakant blir Lotta Linusson. Jag vet inte alls mycket om henne eller hur hon tränar men jag vet att hon är ledare för svenska landslaget i lydnad och att många duktiga ekipage tränar för henne.

Som föreläsare kommer vi att ha Eva-Marie Wergård som är etolog, proffesionell djurtränare och hennes egna hundar har fina meriter. Hon har tidigare hållt i föreläsningar i bland annat tävlingspsykologi och om inlärning hos djur.

I sommar ska vi träna på för att kunna få ut så mycket som möjligt av dessa och jag ska suga åt mig allt som en disktrasa.

Behöver jag nämna att jag längtar?


Kommentarer
Postat av: Jo

Du kommer att få ett underbart läger! Lotta vet jag inget om, men både Fanny och E-M är galet duktiga hundtränare och dessutom trevliga människor :)

2011-06-14 @ 21:43:53
URL: http://rejsarally.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0