Vi är i alla fall färdigflyttade



I måndags flyttade vi till en ny lägenhet. Vi bor fortfarande i samma område men har bytt upp oss från en liten etta till en tvåa, riktigt skönt. Därmed har det varit mycket jobb med packning, flytt, städning, upp-packning och springande på IKEA samt montering av möbler. Ändå har vi ännu inte kommit i ordning eftersom jag blev förkyld och har haft feber till och från under veckan. Senaste tre gångerna jag har flyttat så har jag blivit sjuk. Det har också blivit allt för lite tid för skola och Lycke, vi missade bland annat vår agilitykurs, men hennes största framsteg är att hon har kunnat börja gå lös även med husse. Efter att han har börjat ta med sig godis på promenaderna;)
Förhoppningsvis lite mer ordning och reda på livet under nästa vecka!

Kommentarer
Postat av: Hanna & hundarna

Leverkakan är rätt grisig att belöna med. Jag känner själv att den inte är så praktisk att till exempel ha med ut som vanligt belöningsgodis för ett lydnadspass, då passar det bättre med tex korv. Men eftersom jag fick så pass bra ökning på både beteende och intensitet i bl.a apportering så väger det upp det grisiga för mig. Så jag kommer framför allt att använda det godiset till beteenden det går lite trögt med eller om jag vill/om det behövs förstärkas extra bra.

2011-02-07 @ 10:00:54
URL: http://athela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0