MH-anmälan?

Jag skulle behöva lite hjälp..

Jag vill mentalbeskriva Lycke och har insett att det är dags att börja anmäla till någon lämplig beskrivning om jag vill att det ska bli av innan hon blir 18 månader. Därför undrar jag hur man gör med sin anmälan; är det bara att anmäla och betala och hoppas att man kommer med eller "intresseanmäler" man sig och betalar efter man eventuellt har fått veta att man får gå. Jag vet ju inte hur svårt det är att komma med på ett MH (jag vill beskriva henne för eventuell brukstävlan) men av vad jag har förstått så är det inte alltid helt lätt att få plats och då skulle jag ju vilja ha fler chanser att komma med men har ingen lust att betala flera anmälningsavgifter.

Helt enkelt så har jag ingen koll, så hjälp mig :)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Man brukar skicka in anmälan och så får man vänta på bekräftelse om man kommit med och därefter betalar man in pengarna till klubben. Vissa klubbar prioriterar medlemmar och andra tar bara huxflux medan en del prioriterar bruksraser.

2011-08-17 @ 18:23:25
URL: http://athela.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0