Lägesrapport

Vi är på plats i Kiruna! Dilba hälsar på Lycke med lite vrålande men sen är hon lugn och hon accepterar Lycke i samma lägenhet med bara kompostgaller emellan. Lycke visar prov på sina tiggarkunskaper när någon ser ut att ha något gott men också på promenad med hundkomisar vilket är mer uppskattat. Hon verkar ta sig ur skendräktighetsdimman och är lite piggare nu men vi tränar inte så mycket. Det vi har tränat lite på är ställandet och det börjar bli klockrent vid baklänges gång och när hon går vid min sida sitter det ca 1 av 3 gånger, men när hon väl gör rätt så ser det riktigt snyggt ut.
Trevlig fredagskväll!

Kommentarer
Postat av: ellen

elin, jag vill ha en uppvisning över allt hon kan snarast! :)

2011-04-17 @ 11:28:04
Postat av: Tobias

Du får ju sluta lära hunden att tigga, får ju aldrig vara ifred när man äter nu för tiden!

2011-04-17 @ 18:43:08
Postat av: Elin

Ellen: vi får se om vi kan vis aupp nåt i lainio eller i uppsala:P

Tobias: jag har lärt henne att tigga när jag vill att hon ska tigga, du har lärt henne tigga när jag inte vill att hon ska tigga;)

2011-04-17 @ 19:32:37
URL: http://wheatenvarning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0