På hjärtat idag

Äntligen kom pengarna från CSN, har inte haft några inkomster sen slutet på maj så det var efterlängtat. Firade gjorde jag med att beställa lite hundsaker; boken "Från valp till stjärna" av Maria Hagström, ska bli jätteintressant att läsa, och en leksak i fårskinn med bungee-effekt. Jag hoppas att leksaken ska gå att använda till att få igång Lycke även i svårare situationer och att det blir en riktig favorit.

Ikväll börjar valpagilitykursen! Jag är så laddad, det ska bli otroligt kul och jag längtar efter att få lite inspiration. Man blir less ibland på att bara höra sina egna idéer kring hundträning:P

Lycke har lärt sig att snurra på kommando! Det är en häftig känsla när det sitter, särskilt med en valp som man inte har "kommunicerat" så mycket med tidigare.

Jag har lagt till en ny länk; till Lyckes otroligt duktiga halvsyster Ronja, som bland annat är LP1 och uppflyttad från appelklass i spår.

Vill även meddela att kommentarer på inläggen är varmt välkomna, av såväl nya (misstänker att det finns ett fåtal såna) som gamla läsare:)

Återkommer om hur första kurstillfället gick och med recensioner på prylarna när jag väl har fått dem, ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0