Bildkavalkad

Igår fick vi besök av favorit-Ellen! Lycke blev glad och jag tror att hon kände igen henne, hon återupplevde nog gamla minnen för Ellen blev ganska hårt utsatt av valpiga hoppningar och nyfikna tänder.. Det var jättekul att träffa henne igen och hon hade med sig sin systemkamera så här kommer en smakprov på bildskörden:







Det kommer nog att portioneras ut en hel del av de bilderna på bloggen under närmsta tiden.. Jag har även fått bilderna som vi tog för nästan en månad sen hos Lyckes uppfödare när hon var nyklippt, så här såg hon ut då:



Igår hade vi också avslutning på valpagilitykursen och det känns lite tråkigt men också som att vi kan träna vidare själva. Det gick i alla fall bra, kunde ha Lycke lös under övningarna men tyvärr stack hon iväg till en annan hund som i sin tur hade smitit iväg för att hälsa på hjälpinstruktören som stod på andra sidan av Lyckes hinder, inte så konstigt alltså men jag hoppas att det inte blir en dålig ovana..

Idag ska jag försöka mig på ett träningspass ute med target på avstånd, får se om det blir bra.. Och lite utställningsträning och massa bakterie-plugg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0