Mårten imorgon

I torsdags hade Uppsala Hundungdom sin första gemensamma träning: 8 deltagare (varav 4 från styrelsen)  åldrarna 9-25! Ganska lyckat för första gången tycker jag. Jag och Sara var ansvariga och höll i temat inkallning. Det var väldigt roligt men lite för kallt för övningarnas väntetid. Lycke var duktig men jag har fått backa lite med lekandet, det vill säga bara leka jättekorta stunder för att öka upp hennes intresse igen. Det verkar vara på väg tillbaka men det hennes intresse lär nog fortsätta svaja så det är något att ständigt jobba med.

Imorgon åker jag och Lycke till Enköping, i sällskap av Minna, för ULKK:s årliga Mårten- utställning. Bara för valpar, 499 st anmälda och 6 stycken wheaten. Jag tror att det blir riktigt kul och Lycke är i fin form (förutom att hon har sett spöken hela dagen..).

Innan det blir det först en kväll i Orientens tecken med veterinärare, turbanen på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0